Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi
[ X ]
Tarih
2006-12
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Özet
Bu çalışmada sözlü tarih yönteminin tanımı, akademik tarih ile sözlü tarih arasındaki ilişkinin gelişim süreci, sözlü tarihin tarih öğretimi alanında nasıl kullanılacağı ve öğrencilere kazandırdığı beceriler üzerinde durulacaktır.
The description of oral history, the process of the relation between oral history and academic history, how to use oral history in teaching history and the skills that the students gain from it will be focused on in this study.
The description of oral history, the process of the relation between oral history and academic history, how to use oral history in teaching history and the skills that the students gain from it will be focused on in this study.
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Tarih Öğretimi, Sözlü Tarih, Öğrenci Becerileri, History Teaching, Oral History, Studens Ability
Kaynak
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
3
Künye
Sarı, İbrahim. (2006). Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3, s. 109-128.