Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi

[ X ]

Tarih

2006-12

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess

Özet

Bu çalışmada sözlü tarih yönteminin tanımı, akademik tarih ile sözlü tarih arasındaki ilişkinin gelişim süreci, sözlü tarihin tarih öğretimi alanında nasıl kullanılacağı ve öğrencilere kazandırdığı beceriler üzerinde durulacaktır.
The description of oral history, the process of the relation between oral history and academic history, how to use oral history in teaching history and the skills that the students gain from it will be focused on in this study.

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Tarih Öğretimi, Sözlü Tarih, Öğrenci Becerileri, History Teaching, Oral History, Studens Ability

Kaynak

Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

3

Künye

Sarı, İbrahim. (2006). Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3, s. 109-128.