Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi
Künye
Sarı, İbrahim. (2006). Akademik tarih ve tarih öğretiminde sözlü tarihin yeri ve önemi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3, s. 109-128.
Özet
Bu çalışmada sözlü tarih yönteminin tanımı, akademik tarih ile sözlü tarih arasındaki ilişkinin gelişim süreci, sözlü tarihin tarih öğretimi alanında nasıl kullanılacağı ve öğrencilere kazandırdığı beceriler üzerinde durulacaktır. The description of oral history, the process of the relation between oral history and academic history, how to use oral history in teaching history and the skills that the students gain from it will be focused on in this study.
Bağlantı
http://dokuman.tsadergisi.org/dergiler_pdf/2006/2006-Aralik/2.pdfhttp://docplayer.biz.tr/274403-Akademik-tarih-ve-tarih-ogretiminde-sozlu-tarihin-yeri-ve-onemi.html
http://hdl.handle.net/20.500.11834/414
Koleksiyon
- Makale [116]