Basit öğe kaydını göster

YazarSağlam, Mehmet
Veri Giriş Tarihi2016-04-11T15:55:53Z
Veri Onay Tarihi2016-04-11T15:55:53Z
Yayın Tarihi2012
Künye BilgisiSağlam, Mehmet. (2012). Türkiye’de eğitime özgü çalışmalarda sözlü tarih yönteminin yeri üzerine bir deneme. Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi, 1, 1, s. 817-826.tr_TR
ISSN2147-4877
Handle Bağlantısıhttp://www.yasambilimleridergisi.com/makale/pdf/1356289054.pdf
Handle Bağlantısıhttp://hdl.handle.net/20.500.11834/178
ÖzetBu çalışma, Türkiye’de sözlü tarih yöntemiyle eğitim ile ilgili yapılmış olan çalışmalar üzerine bir deneme niteliğindedir. Böylece bu çalışmayla; sözlü tarih yöntemi, bu yöntemle eğitim üzerine yapılmış olan çalışmalar, bu çalışmalardaki bazı örnek anlatılar ve bu yöntemin eğitime özgü çalışmalara olan katkısı ortaya konulmaya çalışılmaktadır.tr_TR
ÖzetThis study is a sort of try on studies about education done by making use of oral history methodology in Turkey. With this study, oral history methodology, studies performed on education with this methodology, examples of the narratives in these studies and the contribution of it to the studies on education
Dilturtr_TR
YayınlayanBatman Üniversitesitr_TR
Erişiminfo:eu-repo/semantics/embargoedAccesstr_TR
Anahtar KelimelerSözlü Tarih Yöntemitr_TR
Anahtar KelimelerEğitimtr_TR
Anahtar KelimelerAnlatıtr_TR
Anahtar KelimelerTarihtr_TR
Anahtar KelimelerOral History Methodology
Anahtar KelimelerEducation
Anahtar KelimelerNarrative
Anahtar KelimelerHistory
BaşlıkTürkiye’de eğitime özgü çalışmalarda sözlü tarih yönteminin yeri üzerine bir denemetr_TR
Yayın TürüMakaletr_TR
Dergi AdıBatman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisitr_TR
Cilt1tr_TR
Sayı1tr_TR
Başlangıç Sayfası817tr_TR
Bitiş Sayfası826tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster